Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да запазя лайстните?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как да запазя лайстните?

    Става въпрос за лайстните, които са на праговете на автомобила. След всяко вдигане на хидравличен крик, същите или се откопчават или направо се чупят "ушите" с които са закрепени към копчетата и зейват!!!
    Виждам, във форума има момчета които са с кастъм лайстни и се чудя как са успели да си ги запазят до сега? Кажете, каква е "тайната на успеха"?
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

  • #2
    като начало здрав бой на тези с крика да се научат къде се слага
    след това няма да имаш проблеми с праговете
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3


      Аз моята нали е с много тежка предница не я вдигам отпред на праговете а по-навътре има едни уши и само с хидравлични крикове. За отзад е леко и няма грижи. А данеби да се получават някакви деформации по купето при вдигане и от там да ти е проблема.
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • #4
        Re:

        Първоначално публикувано от Alexanderbb
        Аз моята нали е с много тежка предница не я вдигам отпред на праговете а по-навътре има едни уши и само с хидравлични крикове. За отзад е леко и няма грижи. А данеби да се получават някакви деформации по купето при вдигане и от там да ти е проблема.
        кола не се дига от праговете
        подбиват се
        е освен ако няма друг вариант насред полето като сменяш гума да речем
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5


          Ми незнам леглата на оригиналния механичен крик са точно на праговете зад пластмасите. Аз лично съм си взел един 2 тонен и един 3 тонен хидравличен в багажника и засега не е имало гафове
          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
          Peugeot 508 RXH 02.2013

          Comment


          • #6
            механичния е само за смяна на гума при спешен случай
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #7
              а защо не пробваш да им изрежеш по-голями отвори отдолу.от вун няма да се забелязва абсолютно нищо
              VANDER4ETO kara alfa 155 1.8 8v

              Comment


              • #8
                Според мои наблюдения само от калпазанлък може да се деформират праговете. И с прост крик съм я вдигал, и на голям хидравличен - никъв проблем, стига да е поставен на правилните места (които даже са означени с триъгълник от външната страна на прага).
                Сега като слагах летните гуми гумаджията се дзвери и бърника под праговете половин час и накрая тръгна да слага крика на носачите, та щеше да има разправия...

                Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                Comment


                • #9
                  Re:

                  Първоначално публикувано от Alexanderbb
                  Ми незнам леглата на оригиналния механичен крик са точно на праговете зад пластмасите. Аз лично съм си взел един 2 тонен и един 3 тонен хидравличен в багажника и засега не е имало гафове
                  ...да, но точно там праговете са изрязани и грижи немам. Но когато вдигат с големите хидравлични крикове, те са с едни големи пети и там където натисне - лайстната се отваря. А самия праг, отдолу, има някакъв ръб, който вече се е смачкал от вдигане.
                  Забелязал съм, че по-навътре има едни изпъкнали "уши", но в повечето сервизи криковете са с къси рамена и не могат да достигнат до тях...а пък ми казаха, че въпросните уши не са за вдигане, а за разпъване на купето след удар!!!
                  Освен да си изрежа едни трупчета с нужната големина и да си ги нося в багажника, та при нужда да ги предоставям за ползване
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment


                  • #10
                    Re:

                    Първоначално публикувано от Z:)m
                    Първоначално публикувано от Alexanderbb
                    Ми незнам леглата на оригиналния механичен крик са точно на праговете зад пластмасите. Аз лично съм си взел един 2 тонен и един 3 тонен хидравличен в багажника и засега не е имало гафове
                    ...да, но точно там праговете са изрязани и грижи немам. Но когато вдигат с големите хидравлични крикове, те са с едни големи пети и там където натисне - лайстната се отваря. А самия праг, отдолу, има някакъв ръб, който вече се е смачкал от вдигане.
                    Забелязал съм, че по-навътре има едни изпъкнали "уши", но в повечето сервизи криковете са с къси рамена и не могат да достигнат до тях...а пък ми казаха, че въпросните уши не са за вдигане, а за разпъване на купето след удар!!!
                    Освен да си изрежа едни трупчета с нужната големина и да си ги нося в багажника, та при нужда да ги предоставям за ползване
                    освен да им кажеш че са идиоти - баш там на тези като чашки се слага крика
                    за крокодил ли говориш като за хидравличен?
                    или за тези дето дигат цялата кола на куп
                    щото ако е второто - всичките такива имат удържители
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #11
                      И при мен се получаваше същото (с тези дето вдигат цялата железария). Заплюх си вече едни гумаджии, от който съм доволен и са с "крокодили" , при тях нямам грижи. Уви вече е късно и профилактично си прибирам поотворила се лайсна (че те по нашите магистрали няма как сами са се отворят) с крак(нежен шут).
                      75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                      155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                      FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                      Мненията са като задниците - всеки си има!

                      Comment


                      • #12
                        ...става въпрос за тези, дето вдигат цялата кола...
                        И верно имат удължители, ама и удължителите им къси ве
                        А за кркодилите - те точно от там ги карам да ми вдигат колата - от изпъкналите планки с отвор... Не знам дали съм прав
                        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                        Comment


                        • #13
                          с тез прагове.., всеки път се обяснявам с момчетата.., някои и дръвчета подлагат
                          първия път като я закарах на едно място, оня зе да дига и лайсните взеха се надуват ше се пръснат..
                          викам ей, кво правиш, глей лайсните!
                          и оня: ми на ръце ли да ти я дигна?!
                          ай сектир, смъкнах я и си тръгнах..., бе тва на италианките се тряя гледаш кво ти ги правят да не ти ги преебат.
                          са кат ми е дигната на крик колата, вратата нещо не се затваря както трябва. затваря се, ама..., нещо не баш харашо
                          ‘96 155 2.0 16v ts 150 bhp sport - чукнато, продъъ се на части

                          Comment


                          • #14
                            разпечатвате си от пдф-ите точките за вдигане на колата и с листа в сервиза
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #15
                              това е доста досаден проблем за много от нас. Аз лично бих си изрязал малко по-големи прозорци отдолу на пластмасовите прагове, за да могат лапите на повдигачите да не ги настъпват. Ако лично не си намествате лапите като вдигат колата ви, нямате гаранции че ще си тръгнете със здрави прагове или щипки. Днес сменях маслото на 156ца на канал, защото там където ходя повдигача щеше да преебе праговете. Просто някои повдигачи нямат винтове на лапите или пък са толкова раздрънкани, че раменете опират във праговете.
                              sigpic
                              === 75 1.8 T '86 ===
                              === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                              If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                              Comment

                              Working...
                              X